کدام ایرلاین ها در اروپا ایرلاین مقرون به صرفه قیمت هستند؟

به گزارش مجله پیامک، ایرلاین مقرون به صرفه قیمت در تمام نقاط جهان وجود دارد که مسافران می توانند با کمترین هزینه به مکان های مورد نظر سفر نمایند. گاهی بعضی از ایرلاین ها برای رقابت با یکدیگر یک سری تخفیف هایی می گذارند که به نفع مشتری است. به تعدادی ایرلاین مقرون به صرفه قیمت جهان اشاره می گردد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

کدام ایرلاین ها در اروپا ایرلاین مقرون به صرفه قیمت هستند؟

ایرلاین NORWEGIAN:

این ایرلاین سومین ایرلاین مقرون به صرفه قیمت اروپا به شمار می رود. از ویژگی های این ایرلاین می توان به 400 راستا پروازی با بیش تر از 130 مقصد در 4 قاره اشاره نمود. این ایرلاین در زمان رزرو پرواز تقویمی از آفرها و تاریخ و زمان بلیط های مقرون به صرفه را در اختیار مشتری قرار می دهد تا برترین بلیط را انتخاب کند و البته برای سریع پر شدن پرواز این ایرلاین تخفیفات ویژه ای ارائه می دهد.

ایرلاین Wow Air:

این ایرلاین در نوامبر 2011 کار خود را شروع کرد و درحال حاضر 30 مقصد در قاره اروپا و آمریکای شمالی و آسیا را در پروازهای خود دارد. WOW ابتدا به علت پروازهایی با قیمت 99 دلار یک طرفه معروفیت داشت اما با گذشت زمان با به فروش گذاشتن بلیط های 69 دلاری به شهرهایی همانند استکهلم، کپنهاگ و ادینبورگ توانست مسافران زیادی را به خود جذب نماید. البته باید توجه کرد که یک ایرلاین مقرون به صرفه قیمت برای مسافت های کوتاه بسیار مناسب بوده و سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد. سفر در زمستان

ایرلاین Vueling :

این ایرلاین در شهر اسپانیا است و شاید نتواند پروازی لوکس و راحت در اختیار مسافر قرار دهد و فقط به چند شهر مختص اروپا پرواز داشته باشد اما این مسئله وجود دارد که می توانید با قیمت مناسب به شهرهایی چون رم و بارسلون سفر کنید.

ایرلاین رایان ایر:

این ایرلاین به پیشنهادهای بی نظیر و هیجان انگیز معروفیت دارد. تخفیفات باور نکردنی و گاهی اوقات پروازهای رایگان در بعضی از راستاها برای مسافران می گذارد که بیشتر به راستاهای اروپا ختم می گردد. این ایرلاین در زمینه اعلام بلیط های لحظه آخر با قیمت 2.99 پوند مشهور است.

ایرلاین آسان جت:

این ایرلاین دومین ایرلاین مقرون به صرفه قیمت در اروپا است و به 32 کشور پرواز دارد. انتخاب این ایرلاین هوشمندانه ترین انتخاب برای سفر است. در واقع هدف این ایرلاین صرفه جویی در هزینه ها و سرمایه گذاری در امور فنی است. بیشتر در پی سرمایه گذاری در زمینه خرید 100 فروند هواپیمای A320 می باشد. جزایر دور ­افتاده اروپا

ایرلاین آسیا:

این ایرلاین توانست برای هشتمین سال متوالی ایرلاین مقرون به صرفه قیمت جهان را به خود اختصاص دهد. این شرکت در 15 سال گذشته پیشرفت شگفت انگیزی نموده است. از ویژگی های این خط هواپیمایی می توان به مشتری مداری، مهمانداران صمیمی، سرویس دهی مناسب اشاره نمود.

ایرلاین ویرجین آمریکا:

شرکت هواپیمایی ویرجین آمریکا ثابت کرد که نه تنها برترین خط هواپیمایی در آمریکای شمالی می باشد بلکه یک ایرلاین مقرون به صرفه قیمت در جهان به شمار می آید. این شرکت هواپیمایی زیر مجموعه شرکت ویرجین است و در پروازها اغلب خدمات و کیفیتی در حد بالای استاندارد ارائه می کند.

ایرلاین ایندیگو:

این شرکت هواپیمایی متعلق به هند است و در سال 2006 تاسیس شد. این ایرلاین توانست سریع به یکی از برترین ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت جهان تبدیل گردد. ناوگان ایندیگو دارای 100 فروند هواپیمای ایرباس A320 است و پیشنهاد خرید بیش تر از 400 فروند ایرباس را دارد. اغلب مسافران به علت قیمت، ارائه خمات و برخورد مناسب، این ایرلاین را انتخاب می نمایند. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1946

به "کدام ایرلاین ها در اروپا ایرلاین مقرون به صرفه قیمت هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایرلاین ها در اروپا ایرلاین مقرون به صرفه قیمت هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید